ظرفیت های تبلیغی اربعین رسانه ای شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری تأکید کرد: تبلیغ هوشمندانه و رسانه‌ای، کلید اصلی در ارتقاء شناخت جهانی نسبت به اربعین است.

نشست هم‌اندیشی و دیدار معاون بین الملل حوزه‌های علمیه با حضور مبلغان محور سماوه و دیوانیه در عراق برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با هدف تقویت هم‌افزایی و ارتقای کیفیت برنامه‌های تبلیغی برگزار گردید، مبلغان به ارائه نظرات، انتقادات سازنده و پیشنهادات خود پرداختند تا راهکارهای بهبود فعالیت‌های تبلیغی بررسی و مطرح شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه به اهمیت تبلیغ و فلسفه‌ی آن پرداخت و تأکید کرد: حوزه علمیه باید بر وظایف محوری خود در زمینه فعالیت‌های فرهنگی متمرکز باشد.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده هوشمندانه و هدفمند از ظرفیت‌های رسانه‌ای در پوشش مراسم اربعین، بیان کرد: اگرچه ممکن است مخاطب چندزبانه در موکب‌ها و مسیر پیاده‌روی محدود باشد، اما با تقویت رسانه‌ای و بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی می توان گام‌های مؤثری در جهت جهانی‌سازی این رویداد عظیم برداشت.

معاون بین‌الملل حوزه های علمیه افزود: اربعین به دلیل بایکوت رسانه‌ای گسترده، نیازمند توجه ویژه و حمایت همه‌جانبه رسانه هاست تا پیام و فرهنگ این پیاده‌روی بزرگ به طرز شایسته‌ای به مخاطبان بین‌المللی منتقل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری تأکید کرد: تبلیغ هوشمندانه و رسانه‌ای، کلید اصلی در ارتقاء شناخت جهانی نسبت به اربعین است و باید تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی و توسعه این مراسم ارزشمند را بکار گرفت.

در پایان مراسم، از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند مبلغان این دو محور تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مرتبط

منشورات ذات صلة

Related posts

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا