کتاب تبلیغ در عرصه بین الملل: فرصت ها و چالش ها

کتاب “تبلیغ در عرصه بین المل؛ فرصت ها و چالش ها” از سوی نشر ادیان و به قلم رسول خضرلو منتشر شد.

بر اساس این گزارش، «مبانی بین المللی بودن دین اسلام»، «ظرفیت های درونی دین اسلام و جغرافیای معرفتی آن (ظرفیت های جهان شمول دین اسلام)»، «ظرفیت های برون دینی اسلام»، «قوت ها و ظرفیت های تشیع در ترویج مکتب اهل بیت(ع)»، «آسیب ها و ضعف های تبلیغ تشیع و مبلغان و مراکز تبلیغی»، «آسیب ها و ضعف ها»، «تهدیدات سخت افزاری اسلام ناب و تشیع در عرصه بین الملل»، «فرصت ها» و «نتیجه گیری (راهبرد)» از جمله بخش ها و فصل های این کتاب است.

نوشته های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا